пʼятницю, 4 листопада 2011 р.

Практичний тур проекту

4-го листопада наступним кроком учнів групи була робота ланки електроніків, під керівництвом Миколи Русовського. Учні, користуючись методичними вказівками до виконання роботи, заповнили другу сторінку робочого листа, вибрали з довідників відповідні мікросхеми і користуючись функціональною схемою склали електричну принципову схему пристрою керування автоматичними розсувними дверми. Схему керування виконали за допомогою програми "SPlan" та замалювали її до робочого листа.

 
 Далі ланка електроніків розташувалася за лабораторними столами і приступила до монтажу схеми на універсальних тренажерах UNITRAIN (фірма LUCAS-NUELLE). На тренажерах були представлені блоки вхідних та вихідних сигналів, а також монтажний блок із затискачами для мікросхем. Для правильного монтажу були вибрані відповідні мікросхеми, зроблені необхідні з'єднання за допомогою монтажних дротів і перетинок та підключене джерело живлення NG-303. Після закінчення монтажу, кожне робоче місце було перевірене викладачем та проведені відповідні випробування змонтованої схеми.
Учні ланки "електроніків" одержали позитивні оцінки і в подальшому виступали у ролі мульплікаторів, допомагали учням інших ланок розібратися з монтажем схеми та вже самостійно проводили  випробування. Викладачу Валентину Костенку випала роль фасилітатора. (Фасилітатором називають  викладача, основне завдання якого полягає в стимулюванні та направленні процесу самостійного пошуку інформації та спільної діяльності учнів). Після закінчення монтажу схеми керування, учні написали відгуки на училищному навчальному веб-сервері про отримані ними практичні навички. Результатом роботи ланки електроніків стала розроьлена ними електрична принципова схема та змонтований пристрій керування на мікросхемах для розсувних дверей. 
На практичну частину проекту були запрошені гості - викладачі, майстри в/н та методисти училища. Їм випала нелегка роль оцінити спільну презентацію учнів та їх участь/активність на уроці за допомогою  листа спостереження за роботою групи.   Присутні гості відмітили нестандартність проведення практичної роботи із застосуванням ІКТ, побачили всю складність втілення подібних робіт у навчальний процес а також учні одержали схвальні відгуки присутніх педагогічних працівників.
 Юрій Боклінка

Немає коментарів:

Дописати коментар